فویل آلمینیوم

آلمینیوم

فویل آلمینیوم

آلمینیوم

لغو مجوز ۳۰ دفتر خدمات ارتباطی متخلف

وزیر ارتباطات گفت: با بی‌توجهی به اخطارهای مربوط به فروش سیم کارت به صورت غیرقانونی، امروز مجوز ۳۰ دفتر خدمات ارتباطی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لغو شد.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: با بی‌توجهی به اخطارها، امروز مجوز ۳۰ دفتر خدمات ارتباطی خرید سیم کارت و فروش سیمکارت از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لغو شد.

وی ادامه داد: همچنین سیستم شناسایی مزاحم های پیامکی، امروز ۸۴۰ سیم‌کارت متخلف را شناسایی و قطع کرد.

وزیر ارتباطات گفت: ۹۰ درصد کاهش مزاحمت در ۳ روز، چشمگیر است.

جهرمی تأکید کرد: این قاطعیت در برخورد با مزاحمان را ادامه می‌دهیم.

به گزارش مهر، اول بهمن ماه به دنبال دستور صریح رئیس جمهور به وزیر ارتباطات برای قطع پیامک های تبلیغاتی، آذری جهرمی از اخطار جدی به دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه‌های غیرقانونی سیم کارت تلفن همراه در اختیار ارسال کنندگان پیامکهای مزاحم قرار می‌دهند خبر داد.

وی گفت: موضوع جریمه «لغو مجوز» بدون اغماض و پذیرش توجیه در قبال این تخلف، به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

قطع سرویس پیامک های تبلیغاتی

از آنجایی که ارسال پیامک تبلیغاتی ناخواسته، نوعی تخلف محسوب می شود، رگولاتوری در صورت دریافت شکایت و درخواست از مردم نیز نسبت به قطع سرویس پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده اقدام می کند. از این رو مشترکان سیمکارت می توانند با شماره گیری کددستوری ستاره هشتصد مربع (*۸۰۰#) نسبت به درخواست قطع سرویس پیامکهای انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده اقدام کنند. در این سامانه علاوه بر امکان درخواست برای قطع خدمات و تبلیغات، گزینه ای نیز برای تبلیغ از خط شخصی وجود دارد که کاربر با واردکردن شماره‌ موبایلی که از آن پیامک دریافت می کند می تواند آن را گزارش داده تا رگولاتوری نسبت به مسدودکردن آن شماره اقدام کند. براساس اعلام رگولاتوری، تاکنون در سامانه ستاره هشتصد مربع بالغ بر ۳۰ میلیون نفر خواستار قطع دریافت پیامک تبلیغاتی شده‌اند و این تعداد مشترک سیم کارت در لیست سیاه قرار داده شده اند تا برایشان پیامک تبلیغاتی ارسال نشود. مشترکان می توانند با مراجعه به دفاتر  خرید سیم کارت و فروش سیم کارت و اعلام این شماره ها نسبت به مسدود کردن پیامک های نا خواسته اقدام کنند.

فویل آلومینیوم برای مصارف خانگی

صفحه های بزرگ و  نازک  آلومینیوم را فویل آلومینیومی  می گویند این محصول در شرکت فویل آلومینیوم جمیل  و همکاری  دوبرند فویل آلومینیوم رافدین و فویل آلومینیوم پایون، از نورد ورقه های بزرگ آلومینیومی تا زمانی که ضخامت آنها به کمتر از 2% میلیمتر برسد، تهیه می شوند. فویل آلومینیوم برای اهداف مختلفی استفاده می شود که می توان به بسته بندی عایق کاری و حمل و نقل اشاره کرد. همچنین فویل آلومینیومی در بازار به صورت خرید فویل آلومینیوم و فروش فویل آلومینیوم برای مصارف خانگی نیز در دسترس می باشد.

Thin aluminum foil is a foil or foil. This product comes from a third millennium aluminum mill (Jamil aluminum foil) from rolling aluminum laminates until they reach a thickness of less than 2% mm. The aluminum foil industry is used for various purposes, such as insulating and transport packaging. Aluminum foil is also available on the market for the purchase of aluminum foil and the sale of aluminum foil for home use.